Pagina's

maandag 15 februari 2016

Bikini perfectie


Ook al is de wedstrijd nog ver weg, heel ver weg. Is het niet verkeerd om alvast wat te oriënteren op poseer bikini's toch? En oh jongens, ik heb een nieuwe liefde gevonden hoor (sorry, Bart).


Dit weekend kwam ik via een hoop Instagram gebrowse uit op de Australische Glam Fit Bikinis en werd op slag verliefd op hun creaties. Weer een extra boost dit voor tijdens mijn trainingen. Niet alleen werken voor een killer body, maar ook voor die geweldige, fonkelende, prinsesachtige bikini waar je later in mag stappen. Tsja, ik ben en blijf een meisje en droom dan ook al weg bij het zien van deze beauties.
Daarnaast ligt de Australische dollar op dit moment erg gunstig voor ons, de prijzen vallen daardoor dus ook relatief mee gelukkig. Hoewel coachie daar anders over denkt, want 'het is maar een fucking bikini'. Ik verwachtte ook niet dat je het enigszins zou begrijpen, Michael.
Kwijlen jullie even met mij mee?


De perfectie is te real





Geen opmerkingen:

Een reactie posten